Fråga

Vet att jag nyss gjorde det men det var inte meningen att det skulle bli så ljust! Det skulle ju bara bli slingor. Jag vill ha brunt igen!! Det är så himla snyggt jag dör! Men mamma låter mig inte färga, det sliter ju skitmycket på håret. Men i alla fall, det är ju ganska dyrt att färga hos frisören, så jag undrar..

.. Är det bra att färga hemma? Har aldrig gjort det förut.. Men ni som gjort det får gärna svara på om jag kan göra det eller borde gå till frisören om jag ska färga håret.

Jag vill ha typ sån färg som förut..


Vill ha tillbaks detta hår NU!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet inte. Har aldrig färgat håret hemma.

2010-10-05 @ 16:18:02
URL: http://picturethiss.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Min kompis tonade håret hemma, då sliter det ju typ ingenting!! :) Du får göra om det efter några veckor bara ;)

Men hennes hår blev skitsnyggt!! :D

2010-10-05 @ 22:18:38
URL: http://fredrikans.blogg.se/

Skriv en kommentar här!

Skriv ditt namn här
Kom ihåg mig ♥

Mail: (visas inte, bara för mig!)

Din blogg:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0