mindre bloggning pga läxor

Oj Gud jag har inte bloggat sen i tisdags! :o Förlåååt! :( Har helt glömt bloggen.
Igår så sov jag i alla fall hos Emilia, det var jättemysigt. Igår och idag så har jacob haft en pingisturnering och jag har jobbat i cafét där båda dagarna. När jag kom hem så gjorde jag lite matte och nu måste jag tyvärr fortsätta plugga och så måste jag duscha också, så jag hinner inte skriva mer. Ska försöka skriva ett inlägg om dagen iaf, men det är skitmycket prov den här veckan! Matteprov a-del, Matteprov B-del, NO-prov, Spanska förhör, Franska läxa, Engelska läxa, Hemkunskapsläxa. Ja ni kanske fattar att jag måste plugga!? Men det kan vara skönt med en bloggpaus. Jag kommer tillbaka efter den här veckan. Kram

Kommentarer

Skriv en kommentar här!

Skriv ditt namn här
Kom ihåg mig ♥

Mail: (visas inte, bara för mig!)

Din blogg:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0