PluggPluggPlugg

Har faktiskt pluggat myyyycket idag, tycker jag. Direkt när jag kom hem så började jag med NO:n och hör på med den i ca 1,5 timme. Duktigt va? Jag hatar att plugga men det måste göras, och jag vill vara förberedd ifall vi ska ha ett förhör. Nu sitter jag och äter choklad ^^ Ur min töntiga chokladautomat som jag köpte på Silja Line. En sån här m&m's gubbe, som man trycker ner armen på så kommer det ut en m&m! :D Haha gud vad töntigt det låter, men jag har velat ha en sån sen jag var liten :) Sen ska jag måla naglarna tror jag, tips på nån fin färg? :D Puss


Kommentarer
Postat av: vega

juste no:n som jag totalt glömt bort =D *Panik, hehehe

2010-09-21 @ 19:17:10
URL: http://vegor.blogg.se/
Postat av: Alicia

gröööööööööööön

blååååååååååååå

lilaaaaaaaaaaaa

hmm

....

gul? nje

hm

rosaaaa fast det har alla men ändååå :D

2010-09-21 @ 20:21:39
URL: http://speeechless.blogg.se/

Skriv en kommentar här!

Skriv ditt namn här
Kom ihåg mig ♥

Mail: (visas inte, bara för mig!)

Din blogg:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0